Packa,Packa,Packa. : )

Okej, städfreak som man är så packar man samtidigt som det måste vara städat, det tar lite längre tid så packar fortfarande och kl är 03.30, *suck* Jaja, det blir snart flytt iaf och kaffe har jag så detta ska nog gå bra. :)
Sen har ju bäste Jens Qarlsson här som har hjälpt mig, om inte annat varit bra sällskap. :) För en stund sen blev han dock lite trött och slockna. :P men jag är fortfarande igång med att packa och städa, fruktansvärt kul, NOT !
Sen saknar jag min lilla Prinsessa nåt så fruktansvärt känns så tomt i lägenheten och jag vet att jag inte har hennes underbara leénde på morgonen, hur ska detta gå!?
Men hon övernattar ju hos sin mormor i helgen och jag hoppas att dom har det supermys, går ju nästan inte att ha annat med Melissa. : )
Tack på förhand till alla er som hjälper mig imorgon, ni är SUPER. ! :D <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback