Hum Hum ! . : )

ången tänker jag inte be om ursäkt för att jag inte har bloggat, för ni som läser min blogg har nog fattat vid detta laget att jag är en periodare när det kommer till att blogg. :P Hahahaha. :)
Jaja, har haft två supermysiga dagar nu iaf, igår var jag på picknik på en lekplats här i sollebrunn med josefin,Mirell,Mats,Mimmi,Jocke,Hanna,My,Petra och självklart min älskade dotter Melissa . :)
Idag har jag varit på bvc med Melissa hon vägde 8670 och var 69,5 lång inte undra på att hon har varit på dåligt humör, hon har ju för sjutton gubbar vuxit 8 cm på 1 månad. :O Det är ju helt galet tyckte Bvc sköterska med så hon var tvungen att mäta henne TRE gånger. :P Sen var det en läkare där med och tittade på henne och hon var felfri . :)
Efter Bvc träffa jag therese en stund, sen åkte jag in till Alingsås för att möta upp Josefin och Mirell för en dag på stan supermysiiigt var det. :) Underbart väder och allt. ! :D
Livet börjar allt ta sig nu när solen har bestämt sig för att komma fram, man vågar ju iaf gå utanför dörren. :)
U N D E R B A R T . ! <3
Denna gången tänker jag inte be om ursäkt för att jag inte har bloggat, för ni som läser min blogg har nog fattat vid detta laget att jag är en periodare när det kommer till att blogg. :P Hahahaha. :)
Jaja, har haft två supermysiga dagar nu iaf, igår var jag på picknik på en lekplats här i sollebrunn med josefin,Mirell,Mats,Mimmi,Jocke,Hanna,My,Petra och självklart min älskade dotter Melissa . :)

Idag har jag varit på bvc med Melissa hon vägde 8670 och var 69,5 lång inte undra på att hon har varit på dåligt humör, hon har ju för sjutton gubbar vuxit 8 cm på 1 månad. :O Det är ju helt galet tyckte Bvc sköterska med så hon var tvungen att mäta henne TRE gånger. :P Sen var det en läkare där med och tittade på henne och hon var felfri . :)
Efter Bvc träffa jag therese en stund, sen åkte jag in till Alingsås för att möta upp Josefin och Mirell för en dag på stan supermysiiigt var det. :) Underbart väder och allt. ! :D


Livet börjar allt ta sig nu när solen har bestämt sig för att komma fram, man vågar ju iaf gå utanför dörren. :)

U N D E R B A R T . ! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback