Sjuk,besviken, förbannad men Lycklig ändå. :)

Okej....




Igår var jag och firade midsommar tillsammans med familjen Jönsson, det var jätte trevligt. :) Hade dock feber men tog några alvedon och kände mig lite bättre för en stund iaf, nu är jag supersjuk istället 39,9 i feber, ont i halsen, och huvudverk så det skriker om det, det bara snurrar har ingen kraft i kroppen, men det är verkligen underligt det där när man är mamma tycker jag, man går typ på en reserv eller något för när Melissa är vaken så klarar jag av att vara med henne och så, men så fort hon sover eller leker för sig själv så känner man sig helkass, mycket underligt på ett bra sätt dock. :)




Men nu är det så här att jag är förbannad på en viss person, jag förstår inte hur man bara kan skita i det som ska vara det viktigaste i ens liv, SMÖGEN skulle det var viktigare!? hur fan kan det vara det, det är bara sjukt... Det finns fan människor till allt asså, ska man komma med bortförklaringar till varför man inte kommer när man bestämt så kan dom väl  åtminstonde vara bra? Bakfull,Somna om,Har K*****t hela dagen !!!! Lågt visste jag att idioten kunde gå men fan inte så lågt, det är verkligen sjukt och det gör mig ÄCKLAD !




Just det är ju faktiskt mer förbannad Det finns en idiot som ska vara en del av mitt och Melissas liv, men han har inte träffat oss på ett halvår, vad är grejjen med det då?  SERIÖST Snacka om att kunna ändra sitt beteénde snabbt .. han var överlycklig av att Melissa fanns pratade bara om hur söt hon var etcetc ... men månaden efter det så betyder det ingenting VARFÖR !?




Men lite positiva grejer nu då .  ; )

Flyttar till en ny tapetserad lägenhet med nymålade tak, en trea på markplan med uteplats fram och bak, helt UNDERBART . :D 9 juli blir det vi flyttar. :)

Melissa har börjat säga BLABLABLA och DADADA hela tiden så fruktansvärt gulligt . :D Det är tur att hon finns, så hon kan peppa mamma lite när man är på dåligt humör. :) Älskar henne oerhört mycket. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback