Jag är sämt på att blogga. ;)

Haha, hallo ! :D

Det har inte hänt så där supermycket faktiskt det är därför jag inte bloggat. :P

Men min lilla Prinsessa har nu fått sna två fösta tänder, dom är jättefina och passar henne utmärkt. :D
Men jag vill ju inte va med om att hon får fler och det vill nog inte hon heller för satan va ont hon har haft. :s
Och inte  nog med att hon får tändder utan hon blev vaccinerad samtidigt, inte kul . :(

I lördags var jag på crusing det var sådär kul tycker jag nog, var på toppen humör hela kvällen, så det är väl ett plus kanske. Dagen efter var inte alls kul, jag var ju inte precis nådigt bakfull. :S Men jag fick tillbaka min dotter som min pappa och hans flickvän så snällt passade . :) Det förgyllde min dag, mådde skit men blev ju iaf på bättre humör, underbart att se hennes leénde igen. :D

Idag är jag på SUPERDUPERHUMÖR iaf.. inte en aning om varför med tanke på att jag ska tillbringa min dag med att dricka kaffe,städa,tvätta och klippa gräs. :/ Men återigen min dotter är ju med och förgyller min dag som alltid, jag har verkligen inte en aning om vad jag gjorde på dagarna innan jag fick henne, jag blir ju så sjukt rastlös när on sover . :P


Men men nu ska jag ju börja med att göra nytta . Ha det bäst ni som läser. :D <3
Älskar sommar ! :D Fick en galet ful bild av my på mig när jag gick i 9:an tror jag. :P
Postat av: Jannike

Ful? Du är ju vacker som få vännen!! Hoppas allt är bra :)

2010-06-01 @ 07:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback