Det är kärlek det!; )

Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat min blogg, har haft massa annat att göra...

Kan ju börja berätta att för två dagar sen så lärde sig Melissa att skratta, hur underbart var inte det att få höra då? :D

Idag när Melissa låg i sitt babygym medans jag drack mitt dagliga kaffe så satt jag i soffan och bara tittade på det lilla miraklet, det är helt sjukt hur mycket man kan älska något så litet, hon är verkligen mitt allt, och att ha henne att vakna upp till varje morgon är ju helt underbart, oavsett vilken tid på dygnet hon känner för att väcka en så, kan man inte undvika att LE åt den lilla prinsessan, jag kan verkligen bara sitta och förundras över hur underbar denna lilla varelse är, den känslan man får när hon LER är helt obeskrivlig, jag kan verkligen säga att jag aldrig varit så lycklig som jag är nu, hon gör nya saker varje dag, hon växer så fort, jag  hinner verkligen inte med, jag kan sitta med henne i knät och bara WHAT!? Fyra månader, FYRA MÅNADER...!? Det känns som om det var igår jag fick hålla i min lilla ängel för första gången, vart tar tiden vägen egentligen. :S

En fråga till "VART TOG HENNES PAPPA VÄGEN?" Hur kan man inte sakna det lilla undret?
Det gör mig verkligen upprörd, när man till och med erbjuder sig att komma hem till honom med henne och han har annat att göra, vad är grejen liksom? Om någon vet SNÄLLA förklara det för mig...


Tack, till alla andra som ständigt ställer upp för mig och Melissa, när den som borde göra det inte finns till hands.."Ros till er alla"ni vet vilka ni är. :) <3
Postat av: Emma

ja fy fan! men han växer väl upp han med.

och inser vilken fin dotter ni har,Puss<3

2010-07-14 @ 23:52:07
URL: http://emmajosefincarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback