Inte hänt så mycket. :P

Idag började jag med att ringa massa samtal till tråkiga personer. Seeeeegt!
Sen gick jag ut i det igen UNDERBARA vädret för att möta Josefin på stationen för att sen gå hem till henne och dricka lite kaffe(som om det aldrig hänt förut...) Haha! Jaja, vi satt iaf på golvet med Mirell och Melissa och dom var som vanligt hur söta som helst, Melissa har dock varit en lite gnällis idag, vet inte varför men nu sover hon sött iaf. :)
Man blir ju lite chockad när hon är det, hon som annars är världens mest underbar och snällaste dotter i världen typ, klagar aldrig på något. :D Sen kom min far med min nya hatthylla väldigt fin faktiskt. :) Sen kom Mimmi,Hanna och jocke en sväng, TrevligtTrevligt.. :) Idag har iaf varit en väldigt slapp dag, inte hänt mycket och inte gjort mycket. :)
Imorgon bär det ÄNTLIGEN av till spädbarngruppen, känns som jag aldrig är där. :( Det är iaf väldigt mysigt, sen ska jag och Melissa hem till Robin och Hans dotter Filippa på 16 månader hel go är hon. :)
Melissa har förresten pratat på hela dagen, tror seriöst inte hon varit tyst en sekund. :P
Ser bara ut som att Melissa nockar Mirell! :P
Filippa och Robin. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback