Ny Granne och danskt besök. :)

Ännu en dag av mitt liv som mamma har nu passerat, min dotter Melissa är bara för underbar.. Jag hade lagt henne i Babygymmet och gick för att sminka mig, när jag kommer tillbaka har hon på något konstigt sätt lyckats ta sig nästa 1METER bort från babygymmet, hur man nu 4 månader gammal och dessutom ligger på rygg lyckats med det har jag inte en aning om. :P Lite senare kom Nikolaj en vän från danmark som har varit här hela dagen och druckit kaffe och varit social. :) Sedan kom Mimmi och Hanna på besök, väldigt mysigt med tanke på att Mimmi skaffat sig en pojk och då brukar man inte få se röken av henne. :P Sedan gick vi vidare till josefin som flyttade till sollebrunn idag, så underbart kul att vi ska kunna umgås lite mer, vi återvände sedan hem till mig och då kom ytterligare lite sällskap, Robin kom med sin dotter Filippa som oxå hade med sig sin vän Tommy och hans son Tim, på köpet kom det med en hund som Tommy satt barnvakt åt, min dag blev väldigt social och trevlig, synd bara att vädret var alldeles virrigt kunde det inte varit sol hela dagen istället.. :P

Jag är iaf lyckligare en någonsin.. :D
Min Älskade dotter. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback