Påskmiddag. :D

Igår var det påsk och en underbart härlig dag. :)
När jag på morgonen skulle dricka mitt dagliga morgon kaffe, så upptäcker jag till min stora fasa att mitt kaffe är SLUT, hur kan det var slut jag har alltid haft kaffe hemma, detta var första gången det händer mig, jag behöver mitt kaffe, jag älskar mitt kaffe!
Det blev dags att ta till drastiska åtgärder..Skriver till Josefin att mitt kaffe är slut och hon förstår mig precis och bjuder hem mig på kaffe och så blev det jag började röra mig mot Josefin och när jag kommer fram får jag en stor kopp med underbart gott kaffe.  TACK !
När vi druckit vårat kaffe så beslutade vi oss för att gå ut och gå, så vi klädde på oss själva och våra underbara döttrar, och började våran promenad. :)
Det blev att vi var ute i Ca. 3 timmar, Härligt. :)
Sedan bar det av hem till min Mor för en påskmiddag som min bror så snällt laga till oss, förrätt,varmrätt och efterrätt blev det. :) Det var toppen TACK !
Som om min Bror och Mor inte hade gjort tillräckligt för att förgylla min dag så fick jag sova en hel natt med, mamma var nämligen så snäll och tog hand om min prinsessa. :) Tusen TACK!
Jag var en sväng hemma hos Robin med, vi satt och pratade en stund sen bar det av hem till mamma för lite mys framför tv:n och lite sömn.:)
Toppendag blev iaf. :)
Postat av: Martin

ja det där med kaffe är ju faktiskt bra att ha hemma, så man kan ta morgon koppen och bjuda på det också...

2010-04-07 @ 10:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback