Ryggont!!

Idag har verkligen inte varit min dag, USCH! Säger jag bara..

Jag har sjukt ont i ryggen, kan inte sitta, kan inte ligga, kan inte stå och kan absolut inte gå. :/
Jag har så ont i ryggen att jag knappt har kraften att lyfta min älskade dotter.. :(
Till råga på allt så är det en regnig dag, känner verkligen bara för att lägga mig och sova till smärtan är över och solen är tillbaka.:D Det är tur att man har vänner som Jannike och josefin iaf... Båda har egna barn att ta hand om och dom erbjuder sig ändå att hjälpa mig, men "stolt" som man alltid måste vara så tackar man nej med ett leénde på läpparna och säger att man nog ska klara detta. :P Klart jag gör det, men det är ju egentligen inget fel med att ta emot hjälp någon gång. :P
Nu lite om Melissa, min dotter måste verkligen vara den mest förstående i hela världen, hon har varit nöjd nästan hela dagen av att bara ligga i babygymmet, dom ända gånger som hon har klagat det är när hon varit hungrig eller velat ha nappen, hur lyckligt lottad kan man vara måste jag ju bara få tillägga, det är verkligen inte alla som har den turen. :P
Sen får man ju inte glömma, Melissas mormor som alltid snäll som hon är också erbjuder sig en hjälpande hand, trots att hon jobbar till kl 22.00 ikväll. :P Tack!

Men nu ska jag ont som jag har gå ut på en promenad för att se om det gör någon nytta. :) Kanske tar svängen förbi mina nya grannar Josefin och Mirell. :D
Mirell och Melissa är ju trots allt "bundisar". :)
Postat av: Mormor

Men,,,vad söta dom är! Ses senare idag ;)

2010-04-03 @ 00:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback